lördag 21 april 2012

En dröm har gått i uppfyllelse!

.
Min man hade planerat en överraskning år mig till igår. Jag hade fått instruktioner om att vara hemma till kl 16.00 ombytt och klar. Var vi skull vägrade han säga.
Han var dock tvungen att avslöja lite eftersom jg på fredagsmorgonen var rätt rosslig i rören av min förkylning. Han ville försäkra sig om att jag verkligen orkade med det jag skulle få göra. Jag försäkrade honom om att jag nog bara behövde få "sjunga upp mig" lie och att jag säkert skulle må bättre fram emot kvällen.
Jag anade lite vad som var på G men kunde ju inte vara riktigt säker.

Men så igår fick jag prova på något som jag drömt om i flera år. Jag fick testa att dubba film! Så himla roligt.
Min dröm har varit att dubba tecknad film men nu fixk jag prova att dubba en riktig spelfilm.
Det var verkligen super kul men jätte svårt.
Så nu finns min röst i deras Voice over register och om de hittar en roll som pasar mig kanske de hör av sig.

Tack åter igen min käre man för att du gjorde detta möjligt.

Efter inspelningen åkte vi till stan där han bjöd på en jätte mysig och god middag på restaurang Himlen och mer därtill i skrapan.

En toppen em/kväll helt enkelt!

Återigen TACK!

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar