lördag 7 april 2012

En underbar dag

Igår var det precis så, en alldeles underbar dag.

Vad var det då för speciellt som hände undrar ni?

Det är just det som är grejen.... Ingenting speciellt hände!

Allt var lugnt och stilla och alla fnulade med sitt. Inga utbrott, inga akut utryckningar, inget körande fram och tillbaka, inget blodsocker fall, inget bråkande....

Jag kunde tom gå och lägga mig och vila i 45 minuter.

Lyckades dessutom pyssla en del vilket ju gör att humöret går i topp.

Tänk att INGENTING kan vara så uppskattat.

Fortsätter min kortproduktion och uppskattar att jag nog tillverkat ett 1000-tal kort vid det här laget och jag fortsätter i samma takt. Tänk att det är så himla roligt!
Måste ge mig i kast med lite sorterings arbete också vad gäller scrapp prylarna och det är minst lika roligt.
Att få plocka, pilla, inventera och sortera.


Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar