tisdag 31 januari 2012

Störd skönhetssömn...

Det har ju varit lite si och så med sömnen som bekant för mig. Somnade 00.00 för att vakna igen vid 02.30.
Låg vaken en stund men lyckades somna om på inte allt för lång tid.

Senare så väcktes jag av ett SMS kl 04.36 från mitt förra gym Worldclass som tydligen tyckte att detta var en mycket lämplig tid att försöka göra sina kunder uppmärksamma på deras erbjudanden....
Tittade till som hastigast på luren, konstaterade att det inte var direkt viktigt, svor en harang och somnade om.

När jag sedan lätt sömndrucken skulle gå upp vid 07.00 tog jag telefonen och skickade iväg ett surt SMS till Worldclass för att klargöra mitt missnöje och be dem radera mig ur sitt register.
När jag sedan läste vad jag skickat kunde jag faktiskt inte annat än le. Jag tror att de kanske gjorde detsamma, eller vad tror ni?



Ha en riktigt bra dag alla.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar