fredag 20 januari 2012

Det ska börjas i tid...

... så jag tänker redan nu börja önska mig födelsedagspresenter!

I maj fyller jag hela 40 år. Så det är dags för er vänner och bekanta att börja samla ihop till present redan nu!

Nej jag vill inte ha pengar för att kunna åka till Hawai men jag vill faktisk ha pengar!

Under de senaste året har jag inte haft någon möjlighet att förvara saker som människor vill skänka och jag har därför inte kunnat ta emot donationer till min stora sorg.
Detta betyder mycket för mig och har gjort under många år.

Jag önskar mig därför pengar. Pengar som jag ska kunna hyra ett förråd med för att kunna förvara och distribuera de saker som folk skänker till bättre behövande.

Jag är så lyckligt lottad att jag har allt man kan tänka sig i mitt liv. En underbar man, härliga barn, otroliga vänner och rara släktingar.

Så börja nu att panta era flaskor och lägga undan alla småpengar som ni har så får ni säkert ihop en vacker summa till mitt välgörenhetsprojekt!

Tack på förhand

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar