tisdag 17 januari 2012

Trött....

Är inne i en fas där jag har svårt att sova.

Inga insomningssvårigheter alls. Kan fortfarande somna mitt i en mening eller innan maken hinner räkna ner till 10.
Däremot sover jag bara djupt i ett par timmar för att sedan nästan vara vaken och höra allt men ändå dåsa till att vara helt vaken vid kl 03.30. Upp en stund, äta något och sedan läsa en stund. Släckte 04.00. Somnade in för att sedan vara vaken igen vid 05.30.
Är så trött just nu att jag mår fysiskt illa.
Ska strax skjutsa lilla och stora till skola respektive dagis. Sen blir det faktiskt hem igen och bädda ner sig.
Hoppas få ett par timmar sömn.
Senare idag ska jag träffa dietisten på Södersjukhuset för att få lite direktiv angående lillans matvanor.

Försökte lägga mig i tid igår vid ca 22.30. Får se hur länge jag orkar ikväll. Annars är det väl bara att vänja sig vid att sova i skikt.

Har haft sömnbrist i 15 år så man borde ju vara van... Men något ironiskt känns det när man får sova och inte kan...

ZZZZZ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar