onsdag 18 januari 2012

Ajabaja mig

Idag har jag varit riktigt busig.

Jag har skolkat!

Började dagen med att träffa lillans rektor och diskutera angående en mindre väl fungerande lärare.
Hoppas nu att han håller det han lovar och att personen ifråga är motaglig för handledning. Det kommer att gynna alla parter, det är jag övertygad om.

Sen åkte jag hem och stack ut och sprang i snösörjan. Ytterligare en premiär i min löparträning. Tung som f-n! Orkade inte springa mördarbacken utan fick gå halva. Snön blev som klister under skorna!

Efter ett lättare stretch pass tog jag och ringde en av de rara människor som ville skänka tyger och stämde möte.

När väl denna hämtning var avklarad åkte jag och hälsade på min trevliga kompis Mia som har butiken 2Stenar ute i Vendelsö. En jätte fin pärlbutik med snygga kläder också! Så det blev lite shoppat :O)

Titta gärna in i hennes shop: http://www.2stenar.se/

Kommer att jobba som en liten gnu de kommande veckorna så jag behövde skolka idag.
Så denna dag har jag ägnat nästan helt åt mig själv. Varför då kanske ni frågar och svaret blir:

Because I can!

Kramiz

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar