lördag 7 januari 2012

Första bidraget i hamn!

Jag lade ut en förfrågan på Faceboks Bortskänkes/Bytes och fick rätt omgående napp. så nu ska jag skicka min svurne bundsförvant (min man) för att hämta.
Visst är det toppen att man har någon som ställer upp i alla väder?!

Har informerat modern i efterhand om mina planer så nu är det bara att sätta igång. Ska under närmaste veckorna ta kontakt med det åldersdomshem som ligger i närheten av min butik och kolla läget om de har ett gäng sticksugna damer. Hoppas!

Idag var jag inte så sugen på att gå ut och springa. - 7 grader och snorhalt.

Så det bledv ett 70 minuters pass på crosstrainern. Tror at nått e vajkalle på mätarna på maskinen.
Enligt den har jag bränt 379 cal och gått 20 km. Min kompis på Facebook säger att det borde röra sig om 1000 cal och jag tänker inte tjaffsa emot. Det är visserligen inte för kalorierna jag gör det utan mer för den mentala hälsan.
Tror dock att jag börjar bli aningen besatt.... köpte ett nummer av tidningen Runners som jag läst från pärm till pärm.
Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar