torsdag 18 oktober 2012

Nu är det daxs igen

Så var det då åter dax för årets höstupplaga av Syfestivalen på Stocksolmsmässan i Älvsjö den 19-21 oktober.

Har du inte varit där är det daxs att göra ett besök. Det är en av årets höjdpunkter. Här finns allt mellan himmel och jord för dig som gillar hantverk.

Mycket tyger, garn, pärlor och ja just det.. Papperspyssel!

Även lite annat blandat som smycken, väskor och massagekuddar (de är fantastiska).

Jag brukar inte hinna titta så mycket själv men glor intensivt på min väg till lunchrummet. Jag får egentligen inte gå någon annanstans för det blir för dyrt...

Det finns även en hel del "prova på" möjligheter.

Nytt för i år hos Weralena är att vi har en liten arbetsyta sär vi enklare ska kunna visa upp vad vi gör och hur man använder produkter på bästa sätt.

För er som tycker att det brukar vara för mycket folk på mässor kan jag rekommendera att komma på söndagar då det är något glesare mellan besökarna.

Jag hoppas att vi ses där och om det blev lite kort varsel nu så har ni chans igen i februari den 15-17 februari

Bifogar en länk med det ni behöver veta:

http://www.syfestivalen.se/stockholm

Vill redan nu rikta ett stort tack till Fia och Malin på Numera mässor som är superproffsiga och mycket trevliga mässarrangörer!

Hjärtligt välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar