lördag 20 oktober 2012

Syfestivalen på Stockholmsmässan

Så var då första dagen avklarad och allt gick bra. Jag hade inte glömt någonting!!

Den här gången har jag slagit på stort och hyrt en större monter med en liten demohörna.

Där hade Anita full sjå med att visa alla intresserade hur man gör 3D kort. Det är ju väldigt snabbt och enkelt och ser mycket avancerat ut för det otränade ögat och det är ju det som är grejen! Det ska se svårt ut och vara lätt!!
Lotta hade också fullt upp med att serva mina (sina) stammisar som knappt brydde sig om mig utan ville bara prata med henne.. hhrrmmm ;O)

Trots att jag hade tagit med mig MASSOR med varor så blev det en tur till butiken igår kväll för att fylla på, men vem klagar? :O)

Bifogar bilder från Anitas beundrar skara och mässmontern.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar