tisdag 30 oktober 2012

Tufft beslut

Jag har nu debatterat, förhandlat och bråkat... med mig själv.

Resultatet av denna drabbning är att jag kommer att lägga ner mitt välgörenhetsprojekt.
Jag har sedan 1997 samlat in kläder/saker som jag sen skänkt vidare till bättre behövande.
Detta är vad jag skulle vilja ägna all min tid åt, vad jag anser vara min livsuppgift.

Nu är det ju så att vi inte alltid kan göra som vi vill och detta tar för mycket av min tid och energi.

Därför har jag helt enkelt fått prioritera. Nu är det främst mig själv och min familj som jag kommer ägna mig åt. Försöka ta mig tid till det där som kallas fritid.... Jag har hört talas om det men sällan praktiserat.

Det rullar på med firman och 6 mässor är inplanerade till våren så det är också något jag måste ladda batterierna inför.

Nu gäller det att avyttra allt som finns på "lagret". En sista välgörenhets runda.

Kanske jag återkommer när livet ser annorlunda ut.

Ingen kan gör allt,
men alla kan göra något.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar