måndag 20 augusti 2012

Underbar helg!

En fantastisk avslutning på sommaren har denna helg varit.

Först så blev det kräftkalas med grannar och mammsen. Kunde ha varit lite fler kräftor dock så nästa gång köper jag ett kilo till mig själv!
Barn sägs ju en separat mage för godis men jag har en separat för kräftor. Att mörsa i sig ett 30 tal kräftor inkl tillbehör som bröd och västerbottenostpaj är inga problem!

I lördags var det dags för bröllop mellan våra kära vänner Mimmi & Daniel. Å vilket bröllop sen!
Så fantastiskt roligt och trevligt. Tur med vädret hade vi också. Varmt i luften och i stort sett myggfritt.

Helgen avslutades i liggande läge på söndagen. Bytta bara "station":

1, Säng
2, Säng
3, Solstol
4, Soffa

Det är inte alla män som uppskattar en slacker till fru men när det händer sisådär 3 ggr om året så är min man jätte glad. Då vet han var han har mig och han behöver inte ha dåligt samvete för att jag far omkring som en skållad råtta hela tiden.

Eftersom den här helgen har gått i kärlekens tecken vill jag avsluta med detta citat (citatnörd som jag är):

" Kärlek är inte att hitta någon att leva med, det är att hitta någon man inte kan leva utan."
Rafael Ortiz












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar