torsdag 23 augusti 2012

Weralena går in i en ny fas

Då jag under en längre tid känt att butiken inte dragit in sin kostnad har jag bestämt mig för att göra en ändring. Jag kommer from 1 oktober att finnas i en mindre lokal 2 min från Sickla köpkvarter.

De denna lokal är ca 20 kvm så kommer den att vara mer av karaktären lagershop.
Det kommer alltså finnas möjlighet att komma och handla på plats men det är inte butiksskyltat utan varorna kommer ex ligga på hyllor i lådor.

Detta gör att jag nu främst kommer att satsa på webshop och mässor.
Naturligtvis kommer jag även i fortsättningen kunna komma och besöka pysselträffar och erbjuda delar av mitt sortiment på plats.

Jag kommer att ha en lagerrensnings helg den 1-2/9 i butiken på Villagatan 5. För er som inte kan besöka mig pga avstånd eller tidsbrist så kommer det även finnas erbjudanden på nätet.

Det är ett par hektiska dagar som stundar framöver så det känns skönt att jag får utnyttja min födelsedagspresent denna helg, ett besök på Spa med finaste väninnan.

Idag blir det ett maratonpass i butiken. Håller tummarna för att jag får sälja lite möbler också som inte kommer få plats.

Ha det gott alla!

//J




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar