onsdag 15 augusti 2012

Inte kul...

Så är det snar dags för skolstart igen. Något som jag inte ser fram emot men den här gången får jag i alla fall inte panikångest av att åka förbi skolans parkering.

Vad som är mindre kul är att jag just fick veta att en av Lillans bästa lärare ska vara tjänstledig. Den person som jag kunnat prata med om allt och som stöttat lillan i allt.
Försöker att inte måla fan på väggen och tänka positivt så nu gäller det för mig att hålla igång och tänka på annat.
Så det blir nog en tur med gräsklipparen i solen. Passa på att njuta av en halv dags ledigt och ta dagen som den kommer. Skingra tankarna med lite kroppsarbete.

Har fotat en del i mina fina trädgård i sommar och tänker dela med mig av prakten.


Minns inte vad blommorna heter men har ett knep. Alla blommor som jag inte kan namnet på får helt enkelt heta Violer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar