onsdag 26 september 2012

I helgen är det dags för 2 mässor

Nu håller jag som bäst på att packa inför Syfestivalen i Borås och Gävles scrap- och stämpelmässa.
Båda av dessa går nämligen av stapeln denna helg!

Jag har tur som en tokig att jag har vänner som hjälper mig på mässan i Gävle på lördag så att jag kan vara representerad där även i år.
För er som inte tidigare besökt denna mässa kan jag varmt rekommendera den.
Det är en renodlad scrapbooking mässa med ca 8 företag på plats med ett kompletterande sortiment.
De flesta företag håller dessutom demos och allt brukar vara suveränt ordnat.
Inträdet är gratis. En del tar kort men det är bra att ha cash med sig för det finns såå mycket fint

Lägger in en länk för mer info:

http://asamia.blogg.se/category/massa.html



Redan på fredag kör vi igång på Syfestivalen i Borås. Detta är en mässa för de som gillar handarbete. Här finns det mesta inom tyg, stick, virk , sy och naturligtvis papper!
Detta är första gången jag är med där. Ska bli jätte spännande. Det är verkligen en utmaning att packa varor för 3 dagar. Vad ska man ta och hur mycket... Man kan ju liksom inte fylla på men det ska nog gå bra.

Här hittar ni det ni behöver veta:

http://www.syfestivalen.se/boras


Hjärtligt välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar