tisdag 11 september 2012

Det är mycket nu...

Så har man då börjat packa. Det är fullständig kaos i butiken. Får inte börja flytta grejer till nya lokalen riktigt ännu då det fortfarande har lite saker kvar att flytta undan.
Men var där och kollade lite idag och fick ont i magen.. HUR ska jag få plats? HUR ska jag lösa detta?Men om jag kunde driva företaget från en fönsterlös källarskrubb på 10 kvm i 4 månader så ska jag väl fixa detta med.
Kör hårt med min kära mor som åker skytteltrafik mellan sitt hem, mitt hem, butiken och IKEA.
Det är verkligen tur att jag har henne.

Kom av en händelse på att jag glömt boka el till Syfestivalen i Borås så nu är det fixat. Sen återstår "bara" packandet till mässorna i Gävle och Borås efter att jag plockat upp allt.

Men som de sägs: Man har inte roligare än man gör sig!

I helgen har jag inga svårigheter att veta vad jag ska göra. Det kommer att bli inventering och uppackande av varor så att jag kan ta emot ordrar igen på måndag.

Min sömn är inte vad den borde vara så jag ska försöka krypa ner redan nu så jag hinner vila lite innan jag vaknar igen vid 03.00.

Sov gott ni andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar