lördag 29 september 2012

Borås syfestival

Nu har vi klarat av 2 dagar på Borås syfestival. Mycket trevliga människor och trevliga utställare. Fick tyvärr inte med mig mer än en kartong av tidningen Creativity och den tog nästan slut första dagen. Det var många som nappade på mässpriset 3 för 100 kr men det är ju klart, det är ju ett toppen pris!

Lite firande av släkting har vi också hunnit med! Min vana trogen att "göra två flugor på smällen".

Det har varit svårt att packa inför mässan men jag har fått med mig nästan allt. Missade dock piprensare som jag tänkt att få med mig och som var det första en kund frågade efter men sån är livet :O)

Skickar ett stort tack till mina vänner som idag representerade mig och mitt företag på Gävle -scrap och stämpelmässa idag. Jag är så lyckligt lottad som har så underbara vänner. Ett stor tack även till dig din lilla goding som helt spontant kom och hjälpte mig att packa inför mässan när allt körde ihop sig med sjuka barn mm. TACK!

Jag känner mig som en miljonär i vänner!

Tackar även lilla mamsen redan nu trots att det är en dag kvar på mässan :O) för allt som du ställer upp med. Allt från stryktvätt till mässbygge. Du är toppen!!









1 kommentar:

  1. Halloj vännen!

    hoppas ni har haft det bra i borås och kör försiktigt hem ikväll!

    Kram

    SvaraRadera