tisdag 4 september 2012

Nu ska det flyttas!

Så var då helgens flyttrea över och jag har packat odrar för glatta livet och haft många trevliga kunder i butiken.
Så nu är det dags att börja plocka ihop allting.
Det är mycket dubbla känslor. Jag har verkligen trivts i min fina butik men ser det samtidigt som en utmaning att "få till det" på det nya stället.
Det är hela 30 kvm mindre så det gäller att tänka till.

Som vanligt har jag skickat kära mamma på ärende till IKEA ( jag HATAR att gå på IKEA ) för att handla deras suveräna genomskinliga backar.
Jag kommer att ha mina gamla hyllor ett tag för att bo in mig och känna efter vad som blir bäst.

Sen har hag en vecka på mig att sälja av mina butiks möbler som jag köpt på blocket och sen slipat och målat. Men nöden har ingen lag, de måste bort :O(

Dessutom har jag krånglat till det lite för mig. Jag har fått hur mycket som helst till mitt insamlingsprojekt. Så just nu är halva butiken full med kassar som ska gås igenom och sorteras.
Var hos kyrkan och lämnade av ett lass men har ändå hur mycket som helst kvar.

Ska ta och kontakta fler kvinnojourer för ev samarbete så jag hoppas kunna omsätta lite till.

Ha det gott tills vi hörs igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar