måndag 21 mars 2011

Tillbaka!

Ja så var man då hemma igen efter en härlig helg i London. Vädret bjöd på regn, sol och mulet.
Det var jätte kul att ha med äldsta dottern på denna resa. Jag och väninnan fick uppleva både skräck och kultur. Först blev det ett besök på The London Bridge experience (solm slutade i ett hysteriskt fnitteranfall). Inget att rekommendera för den lätt skrämda! Jag har sjukt mycket upp på dottern för att jag ställde upp på detta!! Även väninnan som måste ha gjort något elakt den dagen eftersom alla siktade in sig på att skrämma henne mest. Dagen avslutades betydligt lugnare ( efter en stärkande pint ) med besök på 221 Baker street, Sherlock Holmes lilla kryp in.
Det blev ingen fäktning med Darth vader denna gång. Jag utmanade mig själv istället! :O)

Ha det gott all

//J

PS Titta in här så fattar ni hur modiga vi var!

http://www.thelondonbridgeexperience.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar