onsdag 16 mars 2011

Londonresa

Det finns få saker som jag skjuter upp men den främsta är att packa. Jag får inte till det! Packar inte förrän jag har kniven mot strupen eller taxin står och väntar. Vet inte vad det är som är så jobbigt men jag vill bara inte. Nu hittar jag på allt möjligt för att slippa (som att blogga tex) :O) Min förhoppning är att jag ska ha lyckats få ihop åtminstone underkläderna innan midnatt!
Det ska bli så kul att komma till London. Det här är 3:e året jag och min barndomsvän gör denna resa. En bonus denna gång är att äldsta dottern följer med. Ska bli supermysigt. Vi får väl se om hon blir lika förtjust när jag börjar fäktas med Darth Vader vid Themsen som jag gjorde förra året! Hade köpt ett svärd till sonen på Towern och var ju bara tvungen att använda det, eller hur?! Mohhaahhaa. Men som jag brukar säga:
Jag har aldrig påstått att jag är frisk!





Kan tiiläggas att jag gjorde ljudeffekter också!

Ha det gott alla! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar