fredag 4 maj 2012

Späckat schema!

Idag är det mycket att stå i så jag river av ett blogg inlägg redan nu.

Det ska förberedas demo, packas väska (ännu värre än att packa varor) , packa bil (vilken det nu blir) mm. Sen hämta bästa Anita som ska hjälpa mig på mässan i Gävle. Denna gång ska vi försöka hinna med en myskväll på hotell innan och umgås lite. Förra gången kom hon med tåg kl 23.30 och han bara in på hotellet och vända... Snacka om lojal "undersåte" ;O)

Jag hoppas att ni gläds med mig åt att jag inte kände av hälen i morse! Har träningsvärk i vaden vilket tyder på att jag är stel i musklerna i hela benet precis som jag trodde.

Det har snöat i Dalarna i natt! Usch fy blä. Sånt larv kan vi sluta med eller hur?!

Tänkte dela med mig av en bild som en vän tagit som är jätte duktig på att fota, eller vad säger ni?



Tack Susanne Larsson för att jag får använda dina bilder :O) 

1 kommentar: