torsdag 3 maj 2012

I´m going up, up, up....

Löprundan som jag längtat efter så länge skulle utföras i morse efter dagislämning. Men nu blev det inte riktigt så eftersom min bil inte behagade starta! Den har varit bråkig ett par gånger men nu har den skött sig i flera veckor sedan senaste verkstads besöket.
Efter lite bök fick jag igång den och körde till verkstaden istället för att springa.

Att ha bilen på verkstaden när man ska på mässa är ingen höjdare. Hoppas på att få tillbaka pärlan imorgon bitti! Annars blir det att ta till plan B.
 Har tillbringat dagen i butiken med att regga lite nyheter och att packa inför mässan. Galet knepigt som vanligt! Så svårt att veta vad man ska ta med :O(

Men nu ikväll så blev det då äntligen en runda. Hälen bråkade i 5 minuter men sen släppte det. Sprang 3,5 km och sen varvade jag med gång de sista 2 för att inte ta i förmycket. Ska ju dessutom stå på mässa hela lördagen.
Nu håller jag både tummar och tår för att hälen känns ok imorgon när jag går upp.
Sista låten på löprundan passade bra med min känsla och jag vill tillägna den till ett par av mina vänner som har det kämpigt:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar