fredag 31 maj 2013

När får du din beställning?

Då var det dags för lite mer info, en sk frakt, betalning och leveransskola :O)

Om du har betalt din beställning torsdag eller fredag denna vecka och valt B-frakt bör du att ha din försändelse senast torsdag NÄSTA vecka.

När man valt B-frakt tar det 3 arbetsdagar för posten att skicka försändelsen.

Betalning: tor/fre
Postas: fre/lör
Utdelning: ons/tors

Vissa betalningar tar längre tid att spåra pga t ex felaktiga Ordernummer, avsaknad av ordernummer.

När jag kommer tillbaka från min resa på torsdag kommer jag att prioritera betalningar så att ni som redan betalt får era varor så fort som möjligt. Därefter kommer jag att gå ut med påminnelser som kan bero på att jag inte kan hitta er betalning pga ovanstående problematik.

Ha et gott och håll ut!

Dessa brev/paket lämnades in på posten i morse.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar