torsdag 14 februari 2013

Syfestivalen VT 2013

Imorgon fredag är det dags för vårens upplaga av Syfestivalen. Måste erkänna att det är mycket jobb men absolut en av året höjdpunkter. Första gången jag deltog var hösten 2009 i Kista och nu är det 7:e gången jag deltar och det är fortfarande lika roligt.

Eftersom jag inte kan ha min butik öppen så mycket som jag skulle önska är detta min stora chans att träffa så många av mina kunder som möjligt och även göra nya bekantskaper.

Nu när jag minskat ner ytan på butiken är det också en större möjlighet att visa vilket fint sortiment jag har.

Nu jobbar hjärnan hårt för att gå igenom vad jag eventuellt kan ha glömt :O)

Hoppas att vi ses i helgen och för er som inte hinner med denna upplaga kommer det en ny chans i höst.

Ha det gott

//J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar