torsdag 28 februari 2013

Så sugen!!!

Jag har inte tränat på flera veckor och har grym abstinens.  Anledningen till denna självpåtvingade återhållsamhet är helt enkelt att jag inte vågar.

Har gått men nått "skit" i kroppen i flera veckor som ligger och lurar. Är inte sjuk men heller inte frisk och är mitt uppe i mitt mässmaraton så jag törs helt enkelt inte riska.
I morgon åker jag och mammsen till Svensk Scrapbookings mässa i Karlstad och nästa helg bär det av till Engströms mässa i Avesta.

Runt omkring mig frodas bacillerna och de övriga familjemedlemmarna turas om att decka men INTE jag "peppar peppar".

Har passat på att fylla på i webshoppen med lite nytt skoj, möblerat om i butiken. Riktigt skoj nu när det finns lite manöverutrymme.

Fick utstå ett elddop vad gäller att kunna säga NEJ när en skola ringde och ville att jag skulle komma och hämta kläder. Det gjorde ont i hjärtat att veta att flera sopsäckar fulla med kläder kommer att slängas men...

Min terapeut läste min blogg om energispar tipsen. Han höll med men trodde att man kan känna ett tvång och ville lägga till att det är OK att göra fel.
Så jag vill klarlägga att dessa tips har jag arbetat fram genom åren och även jag falerar och kommer till korta. Det är alltså inget som är Fool Proof. men om man kan sikta på att genomföra en del av dem så har man kommit långt.

Delar med mig av fina blombilder


1 kommentar:

  1. Love you!!! jag önskar jag kunde ta över ditt ansvar i helgen och binda fast dig i sängen :-) Men inte kan jag och skulle det fungera :-)
    Älskar dig syster!!!

    SvaraRadera