onsdag 19 juni 2013

Sommar :O)

Ja nu är den verkligen här! Idag klarade vi av det sist läkarbesöket och nu är det  "ledigt" från alla läkarbesök ända tills september när hela cirkusen drar igång ingen.

Lillan och jag firade hennes toppen värden med en glass i Mölnviks centrum efter lite shopping. 2 klänningar och en bikini fick hon med sig i påsen hem.
Jag är en mycket stolt mamma. Som denna tjej kämpar på trots alla svårigheter! ja vad ska man säga... Världsklass!
Den stora tjejen har också kämpat på bra och fått toppen betyg och förtjänar verkligen ett härligt sommarlov.

Jag har fått lite jobb tips här och där som jag utforskar samtidigt som jag fortsätter min rea i butiken.

Vi får väl se vad jag ska bli när jag blir stor :O)

Har funderingar på att starta ett bemanningsföretag med bara mig själv. Namnet är ju så klart givet:
Rent a wreck ( hyr ett vrak )  ;O)

Detta är första gången i mitt liv som jag inte har någon plan och det är skitläskigt! Att släppa kontrollen är jätte svårt för mig. Men jag försöker intala mig själv att ta det lugnt och att allt kommer lösa sig till det bättre.

Så ha en himla trevlig midsommar nu alla för det ska jag ha.

Kram J

Lillans belöning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar